Günümüzün küreselleşen ve hızla dijitalleşen dünyasında pazarlama faaliyetlerine tanıtma kavramı da eklenmiştir. Kendisini ve ürününü tanıtma faaliyetlerini efektif gerçekleştiremeyen firmalar/bireyler arka planda kalmaya başlamış ve yaşamın tüm alanında marka değeri yaratan olgular öne çıkmıştır. Pratikte firmalar da, yaptığımız tüm işler ile birer canlı gibi doğar, yaşar ve sona erer. Tutumlarının tamamı aslında firmaların doğrudan satışlarını ve sektör tutundurmalarını da etkiler. Tüm bu etkiler demiryolu için de benzer bir biçimde etkilidir, temel kurallar geçerlidir. Koronavirüs Pandemisinin ve yeşil lojistiğin etkisiyle yeniden şekillenen lojistik pazarında demiryolu taşımacılığının önemi Avrupa genelinde yürütülen TEN-T, Çin’in ortaya attığı Kuşak ve Yol inisiyatifi benzeri oluşumlar ile sürekli artmaktadır. Dünya lojistiği yeniden şekillenirken ülkeler bu konseptlerden maksimum faydayı almaya çalışmaktadır. Türkiye’nin açıklanan hedefleri doğrultusunda gelişmeleri sağlaması, pazarın doğru kurgulanması adına Türkiye’de demiryolları üzerinde uluslararası marka ve markalar yaratmak önem arz etmektedir. Türkiye, demiryolu ulaşım altyapısının ve lojistik hizmetlerinin hız, kalite ve maliyet açısından iyileştirmesi yönünde olumlu etkiler yaratacak küresel markalar yaratmalıdır. Bu kitap içerisinde markalaşmanın önemine değinilmiş ve gelişen ülkemiz demiryolunda uluslararası markalaşmalar için çıkarımlarda bulunulmuştur.
Basım Yılı | 2021 |
Baskı Sayısı | 1 |
Cilt Tipi | Ciltsiz |
Kağıt Tipi | 2. Hamur |
Sayfa Sayısı | 97 |
Yazar | Ildızhan Türe |