C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice’lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar. İÇİNDEKİLER: C# Hakkında Genel Bilgiler C# Arayüz Kavramı C# Eş Yordam Kavramı C# Kapsülleme Kavramı Singleton Tasarım Deseni C# Yapıcı Metotlar C# CallBack Mekanizmaları C# Lambda İfadeleri C# Delegate ve Event Kavramları C# Erişim Belirleyiciler Tüm Kodlar ve Açıklamaları Unity’de Bir Script’in Hayat Döngüsü Unity Editörünü Yakından Tanıma Unity’de Kodlama Prensipleri Unity’de Olay Tasarımı Unity’de Kullanılan Önemli Sınıflar Unity’de Prefab Kavramı iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma UnityEvent Kavramı Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri Oyuna Ses ve Efekt Ekleme Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler
Tanıtım Metni