HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 1500 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

X, Y ve Z Kuşaklarının E-Ticarete İlişkin Kaygı ve Tutumları

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Küreselleşmenin artması ve teknolojinin hızlanması ile e-ticaret, her kuşaktan bireyin ilgisini çekmektedir. Yeni nesiller tüketim veya satın alma kategorilerinde X, Y ve Z kuşakları olarak sınıflandırılıyor. Teknoloji, internet, çevrimiçi alışveriş, dijital nesil gibi kavramlarla birlikte anılan bu kuşaklar; niteliklerine, davranış tarzlarına ve alışveriş alışkanlıklarına göre modern pazarlamanın ve e-ticaret sektörünün de odak noktası olmuş durumdalar. Bu araştırma X, Y ve Z kuşağı tüketicilerin e-ticarete ilişkin kaygı ve tutum seviyelerinin tespiti ve kuşakların demografik özellikleri açısından e-ticarete ilişkin kaygı ve tutum düzeylerinin farklılaşıp farklılaşmadığını belirlemek ve çözüm önerileri sunmak amacıyla yapılmıştır. Çalışma kapsamında e-ticaretin gelişimi ve kuşaklara olan etkisi detaylı bir şekilde ele alınmış olup alanına katkı sağlayacağına inanılmaktadır. Tanıtım MetniTanıtım Metni
Basım YılıŞubat 2025
Baskı Sayısı1. Baskı
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi2. Hamur
Sayfa Sayısı120
YazarHasan Uzun & Edagül Çoban
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...