HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Yeni Ekonomide Müşteri İlişkileri ve Bilgi

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Yazar : Yrd. Doç. Serpil Ünal Baskı Yılı : 2011Baskı Sayısı : 1. BaskıSayfa Sayısı : 124Cilt Bilgisi : Karton KapakKağıt Bilgisi : 1.Hm. KağıtAçıklama:Günümüzün rekabet koşullarında en iyi mal ya da hizmetlere sahip olmak, artık yeterli değildir.Çünkü, dünyadaki her türlü mal veya hizmet en kısa zamanda veçok uygun maliyetlerle taklit edilebilmektedir.Önemli olan hızla değişen pazar koşullarında farklılığı yaratabilmektir.Farklılığı yaratmak ise, ancak iyi müşteri ilişkilerine sahip olmakla mümkündür.Müşteri ilişkilerinde iyi olmanın, müşteri değeri, müşteri sadakatini yaratmanın yoludoğru bilgiler ve doğru yöntemlerle kurulan iletişimdir. Bugünün bilişim teknolojileri doğru müşterilere,doğru iletişim kanalları ile ulaşmak ve elde edilen verileri doğru yorumlamak imkanını tanımaktadır.Böylece işletmeler, ileride alınacak işletme ve pazarlama kararlarının etkinliliğini artırmaktadır.Bilgi teknolojilerindeki gelişmeler ve bu teknolojilerin tüketiciler tarafındankullanımının artması işletmelerle müşteriler arasındaki iletişim yöntemlerini değiştirmiştir.Müşterileri artık cep telefonlarında, facebook, twitter gibi sosyal ağlarda aramak gerekmektedir.Bu nedenle artık pazar sanal dünyadadır, denilebilir.Sanal dünyadaki iletişim yöntemlerinin ortak özelliği ise, bilişim tabanlı teknoloji olmasıdır.Bu nedenle müşteri ilişkileri yönetiminde teknoloji vazgeçilemez bir unsurdur
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...