HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA HER AYIN İLK GÜNÜ ÜCRETSİZ KARGO! 750 TL VE ÜZERİ KARGO BEDAVA

Yönetim Muhasebesinde Çağdaş Yaklaşımlar

Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim

Günümüz rekabet ortamında işletmelerin rekabet üstünlüğü kazanarak pazar paylarını ve bunun sonucu olarak karlılıklarını arttırmada temel rekabet avantajı unsurlarından birisi kalitedir. Dolayısıyla işletmelerin müşteri memnuniyeti yaratarak satışlarını ve bunun sonucunda karlılıklarını arttırabilmelerinde yüksek kaliteli ürünleri sunması oldukça önemli olmaktadır.

Kalite, müşteri beklentilerine uygunluk olarak tanımlanabilmektedir. Bu doğrultuda işletmenin üreteceği ürünlerin, işletmenin hedef kitlesi olan müşterilerinin beklentilerini karşılayacak ürünler olması gerekmektedir. Bu sayede işletmeler müşteri memnuniyeti sağlayarak karlılıklarını arttırabileceklerdir. Kaliteyi sağlamanın ve dolayısıyla kusurlu ürünleri ortadan kaldırmanın işletme için elbette birtakım maliyetleri söz konusudur ki bunlar kalite maliyetleri olarak nitelendirilmektedir. Kalite maliyetleri önleme, değerlendirme, iç ve dış başarısızlık maliyetleri olarak sınıflandırılmaktadır.

Geleneksel olarak bilinenin aksine, kalite için yapılan yatırımlar arttıkça kalite maliyetleri artar bakış açısı bugün yerini, kaliteyi sağlamak ve kusurlu ürünleri önlemek yoluyla toplam kalite maliyetlerinde önemli tasarruflar sağlanabileceği bakış açısına bırakmıştır. Öyle ki yapılan araştırmalar, önleme faaliyetlerine yapılan yatırım ile değerlendirme ve başarısızlık maliyetlerinin azaldığını, bu sayede toplam kalite maliyetlerinde azalma olduğunu göstermektedir.

Basım Yılı2016
Baskı Sayısı1
Cilt TipiCiltsiz
Kağıt Tipi1. Hamur
Sayfa Sayısı124
YazarElif N. Demircioğlu
TESLİMAT
 
Ürünü sipariş verdiğiniz tarihten itibaren 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. 
 
Benzer Ürünler
Yükleniyor...